Oglasi
Ali ste vedele?
  • da se vam v nosečnosti povečajo potrebe po mineralih in vitaminih
  • da je za nosečnico zelo pomembno, da prilagodi svojo prehrano večji potrebi po hranilih
  • da v času nosečnosti ne potrebujete prehrane za dve osebi, temveč samo izbor kakovostnih živil

Nosečnost in prehrana
Anketa

Ali vas je strah poroda?

Loading ... Loading ...

Telovadba za nosečnice

Telovadba za nosečniceNosečnost je zagotovo eno izmed najlepših in najrazburljivejših obdobij za prav vsako bodočo mamico. Vendar vseeno je nosečnost tudi čas velikih telesnih sprememb, saj tako hormoni začnejo  delovati mnogo hitreje, pojavijo se lahko tudi nekatere čustvene nevšečnosti, menstruacija se za čas nosečnosti seveda prekine, otrok v trebuhu pa raste in seveda zahteva vse potrebno za svoj razvoj. Ravno zaradi vsega tega, teh velikih sprememb, je potrebno, da nosečnica predvsem kar se da dobro skrbi za sebe! Da skrbi za svoje telo, svojo prehrano, počitek, ter seveda tudi gibanje. Strokovnjaki ter zdravniki namreč nosečnicam že dolgo priporočajo, da se gibljejo kolikor se da intenzivno. Seveda so zdravniki pri tem zelo pazljivi in gledajo predvsem na sama leta nosečnice, saj nosečnice, ki so malček starejše potrebujejo dosti več počitka od tistih mlajših. Tako je potrebno pred vsako telovadbo za nosečnice za slednjo najprej dobiti tako rečeno dovoljenje od ginekologa, ki preceni, če je nosečnica dovolj sposobna, oziroma če je njen organizem dovolj sposoben za tovrstne napore. Zelo dobro je, če se nosečnica s telovadbo ukvarja že pred samo nosečnostjo saj se s tem učinkovitost aktivnosti med samo nosečnostjo dosti poveča. Prav tako lahko vsaka nosečnica prvih dvanajst tednov nosečnosti, seveda z dovoljenjem ginekologa oziroma zdravnika, upravlja čisto enake, vsakdanje stvari, kot jih je upravljala do sedaj. Po dvanajstem tednu, ko se začne poznejša nosečnost, pa se izvaja prilagojena telovadba za nosečnice.

 

Nosečnice seveda lahko izbirajo med večimi različnimi vrstami vadbe. Tako lahko na primer izbirajo med hojo, nordijsko hojo, hojo v hrib, plavanje, sobno kolo, aerobika za nosečnice, pilates za nosečnice, fitnes za nosečnice ter med mnogimi drugimi prilagojenimi programi. Prednosti oziroma olajšave, katere lahko dobimo s pravilno telovadbo so nam lahko izjemno v pomoč že pri samem porodu, prav tako pa nam gibanje in telovadba omogoča tudi lažje prenašanje same nosečnosti. Telovadba na primer pomaga pregnati bolečine v križu, katere so zelo pogosta težava, katere se kdaj ne da znebiti niti po porodu, seveda pomaga tudi pri splošnem dobrem počutju, katero je tako za nosečnico, kot za otroka v trebuščku tako rekoč ključnega pomena, prav tako nam nekako omogoči tako fizično kot tudi psihično pripravo na porod, pomaga da lažje prenesemo tudi sam porod ter veliko pripomore pri samem okrevanju po porodu.  Nosečnice lahko med nosečnostjo postanejo šibke tako fizično, kot tudi psihično saj se v času slednje spremeni veliko stvari. Kot že na začetku omenjeno že sami hormoni začnejo delovati bistveno hitreje, menstruacija se prekine, prav tako se lahko pojavijo marsikateri čustveni problemi, čustveni izpadi, otrok zahteva svoje in tako se lahko pojavijo tudi zelo hude bolečine po trebuhu, kot tudi po celotnem telesu. Če se nosečnica tako odloči za telovadbo, za bolj intenzivno gibanje se bodo te zadeve dosti pomirile in tako omogočile mnogo lažjo tako samo nosečnost, kot tudi porodi čas in seveda okrevanje po njem, ko se vrne menstruacija in so možne raznorazne druge slabosti ter slabo počutje. Zato med nosečnostjo poskrbite predvsem zase ter si s pravilno telovadbo omogočite čim lažje preživljanje teh razburljivih, devetih mesecev.

Oglasi
Google+
Anketa

Kateri teden nosečnosti, se vam je zdel najtežji?

Poglej odgovore

Loading ... Loading ...
Informacije

Telovadba za nosečnice
Oceni tole stran!