Oglasi
Ali ste vedele?
  • da se vam v nosečnosti povečajo potrebe po mineralih in vitaminih
  • da je za nosečnico zelo pomembno, da prilagodi svojo prehrano večji potrebi po hranilih
  • da v času nosečnosti ne potrebujete prehrane za dve osebi, temveč samo izbor kakovostnih živil

Nosečnost in prehrana
Anketa

Ali vas je strah poroda?

Loading ... Loading ...

Priprave na porod

Vsi vemo kako pomembna je telesna aktivnost za naše zdravje, to velja tudi za bodoče mamice.  Dobra telesna pripravljenost lahko olajša marsikatero težavo v nosečnosti, enako velja tudi za porod .  Seveda se je dobro pred pričetkom telovadbe posvetovati z zdravnikom, še posebej če ste se k telesni aktivnosti spravili šele z nosečnostjo.

Med priprave na porod je torej priporočljivo prišteti tudi telesno vadbo,  sam porod je zelo fizično naporen,  zato je dobro, da se bodoče mamice nanj pripravijo.

Priprave na porod

 

 

Poleg tega, da vadba bodočim mamicam olajša porod, ima še vrsto drugih pozitivnih učinkov. Vadba poveča pretok krvi po telesu, kar odlično dene tudi koži, ki tako dobi lep zdrav sijaj.

 

 

Če se vam naši nasveti za priprave na porod zdijo preveč naporni, oziroma menite, da je vadba že tako težka, kaj šele s trebuhom, potem vedite, da se bo še toliko težje vrniti nazaj v dobro formo po porodu. Če se na vadbo prej privadite, bo todi potem šlo vse hitreje, kot bi mignil boste zopet v odlični formi.

Priporočenih vaj za bodoče mamice je nešteto. Poleg pilatesa in yoge za nosečnice, teka in hoje, poznamo vsi dobrobit vadb v vodi.  Nekatere ženske se celo odločijo za porod v vodi, ker naj bi bile bolečine nekoliko manjše, pa še novorojenčku paše, ker je okolje podobno tistemu, v katerem je preživel 9 mesecev.

Priprave na porod

 

 

Torej vsem bodočim mamicam toplo priporočamo, da v priprave na porod vključite tudi telesno vadbo, tako bo splošno počutje boljše pa še več energije boste imele.

Oglasi
Google+
Anketa

Kateri teden nosečnosti, se vam je zdel najtežji?

Poglej odgovore

Loading ... Loading ...
Informacije